just playing in a way.


Jag sitter förtillfället i min säng och lyssnar på musik och tare allmänt chill.. Jag vet inte varför riktigt.. men det är något som gör att jag inte känner mig på topp.. inte på sådär jätte bra humör.. nere på något sätt.. Så vill jag inte att det ska vara, men när jag försöker att tänka tvärtom så går det inte riktigt.. Men imorgon så ska jag försöka  rycka upp mig och skita i det som känns jobbigt, det kan faktiskt försökas vändas till något positivt om man verkligen vill..  äsch.. nu kännde jag mig som värsta.. nej jag vet inte vad.. men strunt samma.

Idag så beställde vi hem mat till celiah och det blev en natchodeluxe för min del, yummie. Och vi mös samtidigt ner i oss i soffan framför en film och när den var slut så blev det en till. Ja jävligt soft har dagen varit! För jag var hemma tidigt ikväll också och då satte jag på ännu en film, i skuggan av värmen, och vem är inte med i den om inte världens heeeeetaste man... joel kinnaman... heheh... man kan ju alltid drömma.. 
Nej, nu ska jag sluta att överrösa er med allt detta ointressanta, puss lovers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0