090110 - time to move!

 

okej, vänner.. nu är det såhär att andledningen till att jag varit lite off är att..... Jag flyttar imorgon!!
Det känns otroligt galet, både roligt och tråkigt. Det är inte långt, så ni som känner mig och inte redan vet behöver inte oroa er, utan det är bara från en del av norrtälje till en annan del av norrtälje. Man kan väl säga såhär, jag kommer vara granne med norrtälje tidning. Nära till stan är det iallafall och det har jag inte haft på några år, så det känns skönt. Det kommer nog blir hur bra som helst!
Jag vet inte hur det kommer vara med internet och så i början, så vi får se när jag bloggar nästa gång. Och nu måste jag packa det sista och sedan gå och sova eftersom att jag måste upp relativt tidigt imorgon.. Så vi hörs snart, och då ifrån en annan adress, Ha det bra, lovers! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blir bra :) puss!

2010-01-09 @ 00:33:16
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0