i think she and her style is cool

 
 
taylor-momsen.net - jag diggar både hon och hennes stil!

Som ni vet så är jag ju sjuk, så dagen har inte tillbringats till något mer än att ligga här och se på film. Har sett både The accidental husband och Män som hatar kvinnor, båda var väldigt bra på sitt sätt. Börjar blir väldigt långtråkigt att bara ligga här, men på något sätt är det skönt också. Men jag ska vara hemma imorgon också och efter det kommer jag säkerligen vara död av uttråkighet..

Nog om det, imorgon börjar andra avenyn, så fort det läggs upp på nätet, så ska jag se på det. Yeeeah, det är bara en av många bra serier jag föjer. Men något som jag verkligen längtar till är Gossip girl och det börjar inte först än 18okt och dit äre långt, suck!

Kommentarer
Postat av: ANNA

hon har ascool stil :)

2009-09-07 @ 20:21:11
URL: http://annaaah.webblogg.se/
Postat av: Sara K

Tightsen är ifrån b.young :)

2009-09-07 @ 20:51:07
URL: http://kulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0