a little bit boring, a little bit not.


bild tagen för några dagar sedan, det är lite snålt på bilder här i bloggen på mig, så jag bjuder på den.

Sitter förtillfället med den här mackapären i sängen och kikar runt på bloggar, chattar och lite så. Det har jag gjort sedan jag kom hem från skolan. Ja jag gick hem efter skolan, eftersom att ingen av brudsen var tillgängliga. Egentligen borde jag kanske ha spenderat tiden till att plugga, men nej det har jag verkligen inte orkat, så det får jag nog ta och göra lite ikväll. Istället har jag suttit här framför datorn och framför tv´n och bara segat och haft almänt tråkigt. Menmen, har vart ganska skönt också.
Nu fick jag en helt galetmys idé för kvällen, ska smsa och höra vad som händer. Puss honeys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0