im poor this month, no shopping for me no.



SKANDAL. jag ville egentligen ha en bild här men jag hittade ingen...


Jag har suttit en liten stund och funderat på vad jag ska blogga om.. så borde det inte alls vara, men alltså noll blogg insperation eller vad man ska säga för tillfället.
Men jag kan berätta att skolan idag var ganska sooft och efter att vi slutat så gick jag ner på stan med celiah och vivianne. Celiah köpte något litet bara och sedan tog vi en lång fika hos malin som jobbade, och sedan var vi på banken ett litet tag också. Föresten så hittade jag ett par skitsnygga jeans, från vila för cirka 400kr. Men ja.. denna månad har jag enast 200kr till shopping och då gäller de att prioritera lite. Kanske att jag kan flörta lite med mamma och få låna pengar eller kanske till och med få dem, fast det tror jag inte, men det är värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA:D

2009-09-01 @ 21:19:27
URL: http://linneafribergs.blogg.se/
Postat av: JULIA

svar: ja visst är den!

åh, jag är helt dökär i din header!

2009-09-02 @ 15:07:08
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0