a lot of things, and its a favorite song tooo! wihoo


en bild blire, som är snodd ifrån celiah

Helgen flöt på asgrym, tycker jag! fredagskvällen vare resturant och män som hatar kvinnor som gällde, och på lördagen så stekte vi lite, lekte med kameran och sen bjöd kvällen på lite drag, as nice. båda nätterna så sov jag hos celiah och söndagen tillbringades sedan till att bara ta det lungt. Och nu är det måndag, där skolan gick fort och efter vi slutat så gick jag hem för att plugga, men så vart det icke, utan jag har kollat på livvakterna och bara degat, inte så bra... men väldigt skönt! 



Don't tell me if I'm dying, cause I don't wanna know, If I can't see the sun, maybe I should go
Don't wake me cause I'm dreaming, of angels on the, moonWhere everyone you know, never leaves too soon


Måste bara säga att jag älskar den här låten, min topp1 för tillfället! Hare bra, puss!

Kommentarer
Postat av: celiah

så sjukt nice :D

2009-09-16 @ 00:18:40
URL: http://celiiahruthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0