wow, it´s with pictures from today.

Dagen började som vanligt med skola. Men idag var en lite skönare dag, eftersom att jag och lisa satt i cafeterian runt 2timmar och det var soft. Sedan flöt skoldagen bara på med vanliga tråkiga lektioner. När skolan var slut träffade jag linnea och vi tog en sväng till h&m, där jag köpte mig en väska, fikade och sedan gick vi hem till henne och vi snackade en hel del och det var roligt, eftersom att vi träffas så sällan, tråkigt nog.
Nu sitter jag här efter att precis ha ätit middag och leker mig fram till en fotobok å det får vi ju se hur det blir. Ikväll blir det till att plugga, usch jag hatar verkligen plugg.

 

 

dagens arbetsplats - skolcafeterian


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du erbjudandet direkt? :o jag har inte fått något!

2009-09-03 @ 19:24:28
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0