the third day being home from school, the fifth day being sick......


SPANIEN - miss that place

Blev det någon skola för mig idag? Nej, igår var de föräldrarmöte i skolan och då sa de att man inte fick komma tillbaka till skolan först man vart feberfri i 24h och då tyckte mamma att jag borde vara hemma eftersom att jag inte riktigt vart det. Och tur var väl det, för nu sitter jag här med feber. Det är så konstigt, känner mig frisk allmänt, jag har inte ont i halsen, inte snorig, eller något liknande. utan det är bara feber, konstigt.. Måste säga att det är skitskönt att slippa skolan. Men det kommer nog vara jobbigt och komma tillbaka och missat en hel del.. äsch!

Jag kollade precis klart på Hannah montana the movie, och den var överraskande bra. Jag tål inte serien, den är waay to överdriven. Men filmen kändes annorlunda och den var faktiskt väldigt bra! Jaa och nu måste jag säga det här igen, det som jag sagt varje dag de senaste dagarna.. Att det blir vääldigt utråkande att bara ligga här och inte göra någonting, men jag är ändå ganska pigg, så kanske ska ta och baka, eller varför inte plugga hinduismen, som jag inte gjort än.. Ah får väl se hur den här dagen blir och, puss lovers! ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

vilken fin bild! Hoppas du är bättre idag!

2009-09-09 @ 13:46:25
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0