somekind of a boring kind of this?

hejhallå! jag sitter förtillfället med so-böcker uppslagna framför mig och borde skriva på min jämförelse mellan hinduismen och buddhismen. Men satan vad hackigt det går.. Känner även att jag inte riktigt vet hur den ska vara upplagt, aja.. har iallafall skrivit ett A4 på datorn idag, så lite duktig har jag varit iallafall! Men det behövs såklart mer..
Gårdagen var trevligt och filmen var skitbra! diamtårta bjöd kvällen också på och den var underbart god, så ja grattis en än gång till malin som kvällen var tillägnad!
Mamma fråga precis om vi skulle iväg och äta kina mat, och självklart vill jag det, underbart! så kanske bäst att klä på sig och fixa sig lite snart. Ni får hare, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0