oohnoo a little bit sick...

Tjaa folket!! jag ligger fortfarande isängen och är inte ett dugg pigg. Jag har nämligen gått och blivit sjuk, inte överdrivet sjuk men jag har inte ork till att göra något speciellt iallafall.. tråkigtnog.
Men det som kan ha gjort att det sjuka verkligen bröt är väl kanske att vi satt i en busskur i kylan i typ en timme för att vänta på bussen hem.. Så jävla sjukt att vi missa bussen med bara några få minuter, aja det gick ändå ganska fort. Men väl hemma i sängen runt halv fyra så somnade jag på direkten och nu sitter jag här och fick precis sms av celiah som snackade om kräftskiva ikväll, fean att man inte är på topp då.. för jag vet seriöst inte om jag orkar av det.. Vi får väl se, nu ska jag hämta lite chips och sen se på harry potter tror jag, Ha de bra, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0