omg ditt jävla vider! what the fuck? im sick.

tjafan! Ja jag ligger i sängen, som jag gjort nu under några dagar, men jag är bättre, så det blir förmodligen skolan imorgon. Jag måste faktiskt säga att jag trivs riktigt bra här i sängen trots allt, men det ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten.
Usch så här snuskig som jag är förtillfället har jag nog inte varit i hela mitt liv, har inte duschat sedan fredags eftermiddag och jag har haft på mig det här linnet sedan i lördags morse och tror inte jag tagit av det någon gång. Ja tänk er själva.. men jag har ju faktiskt varit sjuk och inte orkat, så då känns det ändå okej på något sätt.
Aa men mitt rum är inte heller så fräsht, så nu när jag har lite ork så ska jag nog ta och städa upp lite, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0