och sen påtal om inget, eller hur vare? jo så vardet!

 

och påtal om inget, så saknar jag spanien så otroligt mycket!

Tjaa! jag sitter förtillfället och äter frulle, havregrynsgröt ska det va! Jag bröjar inte förrän 20över 8idag, men om man vill hinna med bussen eller skjutsav mami, så blir det att åka runt halv än då.. Men annars tar det en halvtimme och gå och ja.. då väljer jag hellre att åka någonting, speicellt nu är det är så kyligt på mornarna.

Nog om detta, de två senaste dagarna har tillbringats mycket till plugg och sen till att göra ingenting också. Men sex A4 senare och 4timmar av min dag igår +annan tid. Så är jag äntligen klar med min jämförelse, wihoo! Nu gäller det också att få bra på buddhismen och matte proven som vi har idag. Sedan har vi inte något med plugg på en och en halvvecka, pågrund av att vi ha prao nästa vecka, fyfan vad skönt säger jag bara! 
Ah men nu ska jag gå och sminka mig iallafall, ni får ha en toppen dag, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du praoa? :)

2009-09-23 @ 19:45:05
URL: http://linneafribergs.blogg.se/
Postat av: Nadja

vilken fin karusell

2009-09-23 @ 20:57:21
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0