you know how to turn me on, until i write a song about you.

 
Nu alldeles om ett tag så drar mama och jag iväg mot uppsala. Det är tid för öppethus på ett gymnasium som verkar mycket intressant. Vi får väl se vad det är, ska jag vara ärlig så önskar jag att det både är dåligt och mycket bra. Dåligt för att då slipper man flytta eller eventuellt pendla. Mycket bra, ja för det är väl klart man vill hitta det bästa.
Sedan ska vi träffa veronika, och jag vet inte alls vad dagen kommer bjuda på då.

Ikväll när vi kommit hem så ska jag iallafall på bio med gänget, igen kanske man ska säga, men ikväll äre New moon som ska ses. Alla säger att den är så himlans bra, men vi får väl se vad jag tycker, säkerligen bra.
Sedan kan jag ju passa på att berätta att nästa helg blir också bio, tre helger i rad alltså och då blir det luftslottet som sprängdes. Det längar jag mycket till, jag läste ut flickan som lekte med elden bara för någon dag sedan och gillar det andra filmerna mycket. Så ja.

Nu ska jag kila iväg, så ni får ha en toppen dag, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0