yesterday. one fucking year.



shit alltså.. badbadbad iam.. Men nu ska jag inte tjata om det. Om en halvtimma ska jag iväg till skolan och här sitter jag helt färdigt. Skulle lixom kunnat gå upp nu, menmen. Ändå skönt på ett sätt.

Dagarna flyter verkligen på som vanligt, det har inte hänt något direkt speciellt. Förutom att vi efter bion i lördags, som förövrigt inte var så där supermega bra som alla säger, så hade vi det riktigt kul. Föresten så verkade gymnasiet där i uppsala super bra.. Men elevhemmen hade de minsta rummen och var de snuskigaste jag sett, för såå mycket pengar. Och pendla till uppsala, nej tack, det låter inte så lockande.

Idag ska vi in till stockholm, där cyber har öppet hus. Det låter också bra, men vi får väl se. Det är väldigt körigt i mitt huvud gällande det där. Vilket program jag vill gå, det är nog redan spikat, men sedan vilket gymnasium, ja det är en annan sak. 

Men nu ska jag inte ödsla er som läser ännu mer tid, hare bäst dudes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0