vi känner varandra, genom tusen fenomen.

 

bilder ifrån i fredags, snodda ifrån celiahs bloggie...

Förtillfället känns det som om jag verkligen inte har något intressant att blogga om.. det är inte bristen på ork som det annars brukar vara. Nej, faktiskt inte, känner mig fan lite taggad på det hära nue. Men att inte ha någon kamera att ta bilder med, gör iochförsigen inte saken bättre. Det står högst upp på önskelistan iår kan jag berätta!

Kan väl berätta att dagarna flyter på somvanligt, förutom i fredags som var den roligaste kvällen på riktigt riktigt länge. Har nog aldrig skrattat så mycket på en och samma kväll, undebart. Och credit till mina bruds, utan er skulle inte kvällen vara ett dugg värd att berätta om.

Skoltrött är jag som jag vettefan också... Men dagarna går och man sitter där i skolbänken som vanlig ändå. Fast imorgon så dagen lite anorlunda ut faktiskt, då ska det vara någon såkallad "framtidsdag" i skolan, det ska vara som massa små konferanser om olika yrken och lite sånt. Sovmorgon en halvtimme också, fyfean vad skönt!
Nu ska jag hmm... kika runt på massa bloggar och bara ta det chill. Kanske översätta en grej till engelskan, vi får se helt enkelt. Ha det bra, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0