something is going to happen.

Ja igår var jag och mamma somsagt på ikea. Det var planerat att vi skulle till barkaby, men på något underligt sätt hamnade vi i kungenskurva, så det kan bli. Vi åkte inte dit för att köpa något, utan mer för insperation och titta lite vad som ska köpas lite senare. Ja för om ungefär en månad händer det grejer!

Nog om det, skoldagen idag rullade på som vanligt, och trött var man eller ja är, pågrund av att man inte kunde sova igår. Förtillfället är jag barnvakt åt min bror, men han leker på bra själv han, så det är inte så jobbigt inte. Om en timme ska jag iväg på utvecklingssamtal, har inte förväntningar över det, de brukar ju vara heltokej det. Men nu ska jag fortsätta måla naglarna som jag även håller på med. Hare bra, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0