nooe, now he want someting to eat.

Dagen har hitils varit ganska tråkig och jobbig faktikt. Jag vaknade någon gång vid halv 10 av att mamma ringde, och sen låg jag och drog ett tag. Jag behövde verkligen sova ut kände jag, men huvudvärken satt fortfarande kvar. Men det fanns inte så mycket att göra än att sätta igång att plugga, eftersom att analysen ska vara klar imorgon. Har insett att jag inte kommer bli klar med den....
För vid klockan halv 2 ungefär så hoppade jag in i duschen och sen åt jag lunch, och klockan 3 var jag tvungen att hoppa på bussen och åka och hämta lillebror leon på dagis.. Och nu var det inte alls länge sedan vi kom hem. Det gjordes verkligen av pest och pina i detta äckel väder. Men vad skulle man göra när det inte fanns någon annan som kunde hämta honom. Nu sitter vi här i vardagsrummet och han ser på star wars, medans jag skriver och håller på hära. Och nu ska jag nog fortsätta skriva på analysen, så ni får hare bra, adios! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0