För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement .




Tja, eller godmorgon kanske man ska säga. Sitter förtillfället här ganska nyvaken, somnade lixom om efter att ha gått upp och duschat klockan 6. Jäfligt skönt. Gick ju knappt att somna pågrund av värk i armen, efter den där svinsprutan. fyfan, säger jag bara. Så jag man kan väl säga att jag har försovit mig och ska ta bussen som går om inte allt för lång tid.

Kan väl även berätta att cyber gymnasiet nog inte blir något för mig. Är nog helt ärligt för inställd på GUC, vilket vekrligen föll mig i smaken på direkten och jag nog skulle trivas megabra. Vi får väl se om jag känner att jag orkar pendla 1 och en halv timme dit och sen hem. Inte för att jag tror det, men ändå.

Nu ska jag skriva någon rad engelska, och sedan dra mig iväg till skolan. Ha det bäst, lovers! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag tror att ellen snackade skit när hon sa att media skulle försvinna till hösten för det står inget om det på hemsidan.. plus att vi typ förbereder oss för öppet hus på lördag :D

2009-11-26 @ 15:09:18
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0