vamos a la playa, åh åh åh åh åh

nu alldeles strax ska vi i familjen bege oss till stranden. Äntligen så har det blivit så pass bra väder så att man kan det. Kanske inte västa toppen vädret, men den funkar. Eftersom jag inte har någon av mina närmsta vänner att umgås med nu på dagen, eftersom tre av dem är bortresta och en jobbar, så får det bli med familjen. Men det blir såklart också mys!
Ikväll är det bio som gäller, harry potter och halvblodsprinsen, med malin blir det. Jag har faktiskt sett fram emot att se den, ja jag tycker de där filmerna är bra jag.



Helst av allt skulle jag vilja att det var dit vi var på väg, till de där solstolarna och den stranden, som vi var för en månad sedan. Jag längtar så sjukt mycket tillbaka, till funengirola, Spanien. Vårt andra hem en gång om året, i tre års tid och förhoppningsvis föralltid.

Kommentarer
Postat av: celiah

ska jag köpa en lägenhet bredvid så kan vi bo där föralltid tillsammans?!:D vi är fan bäst tillsammans där i spanien cornelia:D wiiiehoooo!!

2009-07-20 @ 23:36:06
URL: http://celiiahruthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0