som om det här vore en sådan där kompisbok man brukade skriva i när man gick i tvåan


Vem är då jag. 
  
Cornelia

Nyligen fyllda 15år 

Lever och bor i norrtälje, en underbart fin liten stad på sommaren men en hemsk håla på vintern, som ligger en timme ifrån stockholm. Tillsamans med min familj bestående av min mamma, min låtsas pappa och min lillebror.
  
Har jag ägt en blogg förut, ja. Men den slutade jag med i höstas förra året, pågrund av att jag inte riktigt kände något för det här med bloggandet och har gjort något litet försök till, men nu känner jag att det här blir på riktigt och en ny fresh start. 



Vad händer då för det mesta
 i mitt liv,  jo.

Jag lever inprencip för mina vänner. Och jag har haft turen med mig och hamnat i världens bästa kompis gäng. Som består av
de fem brudsen på bilden, det är malin vivianne celiah jag och lisa.  Som ni i den här bloggen kommer få se en hel del av.

Vi har godfantasi och brukar alltid hitta på roligheter och bus. Men vi träffar såklart annat folk också, framför allt några killar som man kan säga hör till vårat gäng.

Mer då.
Mode och shopping, hör också till mig och är en stor del av mitt liv.
Jag är som gladast när solen lyser och jag kan berätta att jag oftast blir deprimerad på riktigt under vintermåndaderna.
Underbart är det med sommarlov också och jag är fortfarande trött på skolan även fast man inte vart där på mer än en månad. mina betyg är inget att klaga på, inte alls, mama är så stolt säger hon.

- det här var lite kort om mig och mitt liv och liten hjälp för er att kunna hänga med här i bloggen. Den här bloggen ska jag verkligen göra till min blogg!
Ha de bra så länge, puss

Kommentarer
Postat av: celiah

du gör mig stolt älskling :) det här är din blogg och den kommer väcka mitt intresse och jag älskar dig precis för den du är och du har rätt, där han är DIN blogg:) kärlek kärlek kärlek :)

2009-07-20 @ 23:39:41
URL: http://celiiahruthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0