wooouw, and we miss our frieneds thats out of toown

så skönt det kan vara att inte göra någonting och bara ta det lungt. Jag vaknade väldigt sent idag, runt ett någongång, fast det beror nog på att jag somnade väldigt sent. Jag ligger fortfarande i sängen och dagen har gått åt till att kolla på tv/film och det kommer jag nog göra ett litet tag till. Det är väldigt skönt att inte göra ett skit ibland kan jag berätta!

De senate dagarna eller ah snarare kvällarna har jag såklart tillbringat med malin. Vi har gått runt i vår lilla stad, vi har bakat vanlijmunkar mitt i natten, jag har sovit hos henne, vi har svullat gott med glass och vi har haft det mys.

 
 

ikväll får vi se vad som händer, ännu inget planerat. men något borde det blir.
puss.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh herre vilka underbara bilder :)

2009-07-19 @ 23:52:42
URL: http://blackwedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0