ett sådant hära inlägg om vad jag gjorde av min dag, till er intresserade

nu ligger jag i min tyvärr inte allt för sköna säng och chattar, ser lite på tv och kollar runt på vad som finns att erbjuda på datorn. Ikväll kom jag hem rätt så tidigt, runt elva någon gång och jag har inte varit hemma sedan jag skrev senast. 
Dagen har bestått av malin. Vi köpte med oss jordgubbar och sprutgrädde, satte oss i parken här i vår stad och där satt vi ett bra tag och pratadeåpratade och njöt av den solen som fanns. Sedan åkte vi hem, tog det lite lungt och så åt jag en ypperligt god middag där. Kvällen bestod till att träffa några av våra kill vänner och vi gjorde inte mer än att prata och ta det lungt, för att jag sedan åkte hem tidigt som sagt. 


Det här är den bilden som finns dagen till ära, som jag fixade till mig av malin, och ja på bilden är det ju jag i parken.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0