two days gone

igår var det ju bio, harry potter och halvblodsprinsen rättare sagt. Jag tycker den var bra! Sen är ju inte vi som alla andra, medans alla sitter och äter på popcorn och godis det vanliga biosnackset, så sitter jag och malin och äter Ben&jerry´s cookie dough och singoalla cookies. Galet men underbart gott!


Idag så var det allt lite äventyr. Jag, malin, linus och lucas var ute med båt och hade oss. Uppe tidigt var man också, nio ringde klockan och tio var malin och jag ute i bergshamra där linus, lucas och båten redan var. Sedan så åkte vi ut och vi solade  vi badade  vi åkte ring(trodde jag skulle dö!)  vi mös och hade det allmänt underbart!

 
 

ha det bäst så länge, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0