seven weeks gone, three weeks left

I två nätter nu så har jag sovit hos malin, för att resten av min familjen har varit bort resta. Underdagarna som malin jobbat, så har jag umågts med lisa på stan och sen har vi bakat hallon/blåbärspaj, vilket var smarrigt.  Åh igår drog vi in till stockholm, jag vivi och lisa. Vivi shoppade loss som bara den, lisa shoppade också en del, men jag köpte endast ett linne, som jag faktiskt har en fundering på att lämna tillbaka. Jag var inte alls inne länge, utan åkte hem tidigare än de andra för att möta upp malin och gå hem till henne och äta. 
Kvällarna har tillbringats åt att träffa lite folk och igår tog vi det lungt framför två hyrda filmer, hipp hipp hora och whisper. Båda var bra.  Idag när malin skulle till jobbet, så drog jag hem. Sedan dess har jag bara tagit de lungt och inte gjorde alls mycket. Nu ska jag gå ut och se om det är tillräckligt varmt för att ligga på baksidan och steka lite... Hoppas!!

  
två av bilderna har jag tagit av malin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0