the third walking around. nothing specielt happend.

Jag kom ut idag iallafall och det var ju tur.  Efter jag ätit middag så tog jag cyckeln till hem malin och där stannade vi inte länge, utan vi gick ut nästan på direkten. Vi gick och köpte lite godis och tuggummi, hubba bubba. En liten del av kväll underhöll vi oss med hubba bubba, genom att försöka blåsa så stora bubblor som möjligt. Ja, vi är ju som vi är. Sen gick vi runt lite, busa, träffade på lite trevligt folk och sen gick vi hem till linus där ett helt gäng grabbar var. Kom väl hem för runt en timme sen och nu ska jag sova.


en äldre bild. utblick över vår stad norrtälje at night.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

visst är det! :)



Bor du i norrtälje? Har nämligen landställe där :)

2009-07-20 @ 08:21:19
URL: http://blackwedge.blogg.se/
Postat av: Jennifer

gud så trevligt :) Jag har mitt landställe på solö jag :) Älskar norrtälje :)

2009-07-20 @ 12:45:18
URL: http://blackwedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0