sometimes i miss our endless days just laying in the bed, when the rest of the world stood still

Jag gör det jag vanligtvis brukar göra när jag skriver runt den här tiden, alltså ligger jag i sängen, kollar runt på intressanta sidor, chattar och ser lite på tv. Kollade precis på Dumpad, som gick på canal+, den var lite småbra.
Dagen och kvällen har inte alls tillbringats till något vettigt, inte för fem öre.. Vakande upp med lisa vid min sida, vi fixade fattiga riddare till frukost, eller snarare brunch. Sedan låg vi i min säng all day long, tills hon skulle hem runt sex. Och sen nu ikväll har jag bara suttit inne och inte gjort mycket alls, tagit de lungt och för det mesta kollat på tv.
Föresten, gårdagskvällen var jätte mys och bestod av bad och grillning med supermänniskor, kärlek till dem.

sedan kan ni ju alltid passa på att lägga till mig på blogglovin, puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0