serri!! hur coolt/snyggt skulle inte detta vara i rätt kombination!!!


topshop.       


Kom väl hem för någon halvtimme sedan kanske. Jag och lisa har haft en jätte mysig dag och vi har tagit en hel del kort, både seriösa och galna bilder. Det är bara det att vi tog med lisas kamera, men när vi ses ikväll ska jag få dem på ett usb-minne,wihoo. Så jag lägger ut bilder ikväll någongång. 
Nu sitter jag här och har blivit way to hungrig, så jag väntar på middagen som jag hoppas är klar snart, någon slags pannbiff blir det iallafall.     Ikväll blir det somvanligt lisa och malin och vi ska förhoppningsvis träffa några grabs och kanske dra och bada, något kul blir det iallafall.  
Love to you all.

Kommentarer
Postat av: Jessica

grymt :)

2009-07-30 @ 23:46:44
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0