funderar på vad det blir av det här, somekindofme

jag är inte direkt uppe med tuppen om man säger så, min kära väl malin ringde för en kvart sen och väckte mig. Jag som hade tänkt att vara uppe lite tidiagare så vi skulle få mer tid till dagen, men nejnej.
Sitter även här och funderar på vad jag ska sätta på mig en dag som denna, det här med vädret gör det så svårt. Ena sekunden kan det var lite sol och andra sekunden kan det regna. Det får bli något mittimellan tror jag allt. Men nu ska jag nog skynda på lite, så att jag kommer iväg någon gång.

måste också berätta att jag äger ingen digitalkamera för tillfället och jag vet inte om jag kommer göra det på ett tag... så vi får se hur det kommer blir med bilder här i bloggen. det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0