ett mittinatten sådär, med fundering. en patetisk sådan, självklart är jag, Jag. somekindofme

vad gör jag?..  jo jag sitter här, lyssnar på musik, skön musik, smsar och funderar lite.

Vad funderar jag på
?.. det vet jag knappt själv. Jo på vem jag är, vad jag vill och vad  jag egentligen tycker. Intressant nästan vad påverkad man kan bli av annat folk och uppslukad av tanken av att vara som någon annan och bara inte inse att jag är som jag är och jag ser ut som jag gör. Jag har verkligen lätt för att påverkas av annat folk, hur de ser ut eller hur de skriver.
 Det kan gå i perioder så jag tycker att jag ska vara på olika sätt. Sedan får jag ryck och inser att jag ska vara bara jag och då går det.  Alltså det här är inte alls något som påverkar min personlighet, utan mer med stil,kläder och sånt och hur jag skriver t.ex. här i bloggen. Speciellt det här med bloggen. 
Visst kan man självklart inspireras, men man ska ändå se vem man själv är.



men visst kan jag vara lite cool sådär ibland. 

nu ska jag sova, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0