winterland.

 


Snö.. massvis med snö.. Dagen har varit väldigt mys. Skolan var rätt så chill som tisdagar brukar vara och efter skolan bjöds det på filosofiskt café, som inte hade mycket alls med det att göra, utan bara allmänt snack, men framför allt om julen. Efter det så gick jag hem med malin, vi gick ut med hennes vovve, tittiade på både andra avenyn och paradise hotel och sedan gick vi ut med vovven igen och då mötte vi också celiah. Sedan umgicks vi lite och sedan traskade jag hem i detta kyliga vinterväder. kaaaallt vare...
Nu sitter jag och snackar på skape och det ska jag fortsätta med ett tag och bara tare riktigt soft. För imorgon har vi sovmorgon till halv 10 eller senare, och det är way to nice. Ha det bra lovers, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså cornelia, vi måste träffas snart!!!!!

2009-12-16 @ 10:38:09
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0