that was when there were nobody else in the world, just we, lovley.



Ska stax dra iväg till skolan och idag kände jag bara för att ha på mig hel sköna kläder, det känns så nice.
och idag måste jag hem på direkten och råskriva på en uppsatts, som jag inte riktigt får till som jag vill..
menmen, ha en bra dag, puss! ♥

Update: något fel äre ju.. för bussjävlen kom inte när den skulle.. men det gör väl inte mig så mycket än att jag nästan frös ihjäl, men nu sitter jag och dricker en kopp té i väntan på att gå och se om nästa buss kommer. hoppas det, jag är för lat för att gå sen, heheh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar :D

2009-12-04 @ 19:26:13
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0