such a wonderful dream.

  
why honey, why?

Jag kom precis hem, efter en heldag borta hemmifrån. Ja, idag så blev det skola igen för min del, men började med att försova mig till 10 över 9, då vare bara att fixa sig med en nedrans fart för att hinna med nästa buss och skills som jag har så hann jag det.
Efter skolan så har jag umgåts med malin, vi bakade pepparkakor med hennes family, satt och glodde på massa gammla bilder och sen så slutade det med att vi hamnade framför idol finalen. Egentligen så skulle vi alla bruds ha bakat pepparkakor, druckit glögg och bara haft det allmänt julmys, men så vart det inte pågrund av ett och annat. Så det sker inom en snar framtid istället.
Nu ska jag.. hmm.. göra något annat helt enkelt, hare bäst, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0