just beacuse that, så delar jag med mig lite.


Något som är bland de största som virrar runt i mitt huvud nu i dagarna är hur jag ska klä mig på nyår, även jul och sen hur jag ska få mina pengar att räcka till. Jag har blivit som besatt för att jag inte har någonaning om vad jag kommer bära. Men på onsdag, då jävlar ska jag till stockholm och leta jävel efter något att ha på mig. Måste ju skyda lite, eftersom att i mellandagarna brukar det mesta vara slut och ja till och med nu före jul. Kanske inte så bigdeal redan, men blir nog det för att jag vet att mina vänner kommer vara supersnygga.

Kommentarer
Postat av: celiah

vi har samma problem älskling, jag kommer nog få gå naken under min kavaj med tanke på att jag inte hittar någonting.. men det gör väl ingenting? jag menar, det är naturligt :) och klackar på det! awesome

2009-12-15 @ 16:34:39
URL: http://celiiahruthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0