and that was christmas.

  
 
  
 
 

 
bilderna är väl kanske inte de bästa.. men jag tog bilder iallafall och det borde ni hurra mig för.

Nu är juldagarna snart över...

Julafton var mysig och började med att jag åkte till pappa för frukost, julklappsutdelning och lite sånt. Sedan åkte jag hem och där vart jag ett tag tills dess att vi skulle åka hem till löjliga där kvällen skulle tillbringas. Det är ungefär likadant varje år. Kalle anka, kan du vissla johanna?, julbord, chill, tomten, julklappsutdelning och ännu mera chill och mys. nu är man rikare och parfym, tidnings premunation, biljett till the last bounce (!!), pressentkort på bio och lite småsaker har man fått. Såå nice! 

Juldagen, det vill säga gårdagen, tillbringades i rimbo, hemma hos farmor och farfar, där en liten del av släkten var. Alltid treviligt att träffa dom, eftersom att det inte händer ofta. Seden var det chill som gällde hela kvällen lång. 

Nu om ett litet tag så ska vi iväg till morfar, där jag tror att det bjuds på julmat.. mycket julmat blire... Men julskinka och mackor är gottie, väldigt gottie. Och om ska jag vara ärlig så har jag nog bara ätit 1 eller 2 köttbullar och prinskorvar, det är inte riktigt min grej på julbordet inte..
Nu ska jag fixa mig lite och sen får vi se när vi åker. Menne ni får hare bra, pusss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0