And who the fuck anyway wants a Christmas tree. Cause the snow keeps on fallin. Even though we were bad It’ll cover the filth, we should both just be glad.


Hejhallå! Jag åt precis middag, pizza... flott.. men gott. Idag har jag varit supermegaduktig och städat hela nedervåningen och lite på här uppe. Julgarndiner och kuddar kom fram och en massvis med leksaker försvann ifrån golvet och istället gjorde damsugaren sitt och sen inte ett dammkorn sålångt ögat kan nå. Självklart lyssnade jag på julmusik, vilket jag även gör nu med. Tre dagar kvar nu guys!
Ikväll ska jag ta och träffa brudsen och sen blire att sova hos celiah, mysigt värre. Ja, vi får väl se vad vi hittar på.
Ni får ha en bra kväll, love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0