maybe this, maybe that, maybe this, maybe that, maybe this, maybe that. mitt internet fick fnatt också!

wooow, tja! Ligger fortfarande i sängen och segar, dagen blir nog inte mer anorlunda än det, ska nog alltså bara vara hemma och ha en chillsöndag, så skönt!
Som sagt var vi på grönan i förrigår och det var galet kul, när vi först kom dit så var jag som ett exalterat litet barn som är där för första gången, just bara för att jag inte varit där på nåra år. Men bilder därifrån kommer förhoppningsvis senare idag.  Gårdagen tillbringades med malin och vivi och vi träffade grabbsen och strosade runt i staden vår och det var helmys.       Mitt internet slutade funka så jag bröjade skriva det här inlägget för nästan två timmar sedan och avslutar det nu, så ah... pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0