första dagen som årskurs niare och älst på skolan, fett ballt!

Första skoldagen avklarad och den var verkligen fylld med blandade känslor. Det var något som gjorde att jag kände mig så glad, gick och log och skratta åt allt hela dagen. För att få träffa alla och bara känslan av att gå där i korridorerna, jag vet inte riktigt varför men jag har bara varit så nedrans glad.

Men sedan har det även varit en tråkigt stund fylld med tårar. Det var minnes stunden, för killen för drunknade som jag skrev om för någon vecka sedan, Erik.   usch.. jag blir nästan tårögd bara jag skriver om det. Det känns så overkligt att en kille man såg i korridorerna och pratade lite med på svensk/enelskan inte finns länge. Det är inte så det ska sluta, livet ska inte få ta slut när man är endast 15år. Nej så ska det verkligen inte vara.. Minnes stunden var så fin. De spelade hans favorit låt, Coldplay - the scientist, och jag kunde bara inte hålla inne tårarna.. Allt var bara så fint. Vila i frid, Erik.

Jag är galet glad över att jag har er.



ha det bra alla, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: celiah

sicken jävla tur för oss blir du inte av med heller! ;) :D

2009-08-21 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0