oh no.. its something wrong with me

Precis hem kommen ifrån celiah så har jag lagt mig i sängen min och är så trött, har varit det de senaste dagarna. Men ändå inte riktigt såhär vanligt trött på något sätt. Jag vet inte riktigt, antingen är det så att jag bara inte fått sova ordentligt eller kanske för att jag ätit dåligt/ motionerat dåligt på senaste tiden eller vem vet det kanske är något helt annat fel. Kanske är sådan här järn brist som jag har haft förut.. Aja orkar inte bry mig om det förtillfälet.
Idag har vi iallafall bara legat inne hos celiah och kollat på film, både pirates of the caribien 2 och 3, jätte länge sedan jag såg dem senast. Och så har vi ätit jätte god mat hela dagen som celiah föräldrar gjort och bara haft det mys.    Idag har jag även haft besöksrekord här i bloggen, inte jätte många, men det är alltid något och det är väldigt roligt. Hoppas ni fortsätter tittar in och kommenterar, det glädjer mig.

Ska nog sova väldigt snart, så jag säger Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0