i like it, i don´t have boring, but soon im goning to think that or... maybe not, who knows

Jag har inte varit på topp när det gäller bloggen de 2senaste dagarna om man säger så... Men jag har inte haft något intressant att skriva om.. men igår på dagen gjorde jag inte ett skit och sen på kvällen så var vi hos tesse/moster, jensa/mostersman, emily/kusin, simon/kusin och linnea/kusin(som inte var hemma) eller så säger jag som vi kallar dem, Löjliga familjen och åt middag och hade det trevlig fram tills ungefär halv tolv. Väl hemma kollade jag på tv och trixade för att sedan somna.
Idag har jag inte heller gjort ett skit, men jag tycker det är så skönt att vakna upp efter att sova så länge man vill och bara ta det lungt med att fixa i ordning sig och ja ta det lite chill. Men snart kommer jag nog blir trött på att slösa bort dagarna såhär till ingenting, men det är jag inte för tillfället.
Snart eller ikväll ska jag iallafall träffa lisa och malin och jag hoppas vi hittar på något skoj, verkligen skoj!

ha det det bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0