hinner inte komma på någon rubrik, för nu står en bil här ute och väntar på mig!

Jag sitter här helt och håller uttråkad i väntan på att bli upphämtat av löjliga familjen och som sagt ska det bli hemma spa och myys dära. När vi var mindre hade vi alltid hemma spa hos dem på loven och nu var det verkligen ett bra tag sedan, så vi bestämde att nu var det dags att ta tag i tradionen innan skolan börjar. Det blir väl nagelmånlning, anstikstmasker, hårinpackning, basubadning(kanske), slingning av någons hår och ja lite sånt spa-aktigt och så ska vi äta middag, se på film och svulla. Ja helt enkelt en skön tjej kväll. DAMN vad hungrig jag är nu också känner jag... sedan ska jag berätta att det är sååå nice med mjukisbyxor. Ja inte blir det något annat än sköna kläder ikväll, vi höres! ♥


 en fem år gammal bild på mig och linnea, som jag hittade idag på någon gammal skiva


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLÄ!

2009-08-22 @ 19:51:56
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0