hehehhehhe, maybe vi och ett gäng småfjortisar



Jag sitter här i väntan på att mamma kommer hem så att hon kan skjutsa mig till busstationen, samtidigt som jag lyssnar på musik som kommer troligen kommer vara med ikväll, alltså taggar jag lite. För idag bär det in till stockholm med brudsen för att gå på the voice. Förra året hade vi skit kul och vi får väl hoppas det blir det ikväll igen. När vi är i farten brukar det alltid bli det, så även om det bara skulle vara fullt av småfjortisar där, så kan vi skita i dom och också ha kul.  Snart bär det som sagt av och innan allt ska jag kolla efter en väska på ginatricot också, får se hur det blir med det.

aja, ha en bra dag! Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0