galet galet galet, förtillfället galet trött, märkt att jag säger galet till allt nu för tiden

Dagarna har gått fort, lixom tre hela dagar sen vi började skolan. Idag började vi tillochmed med riktiga matte och fysik lektioner, iochförsig var dom korta, men ändå. På måndag börjar det riktiga schemat... suck...
Men efter skolan har jag umgåts med några av brudsen. Igår var det finfint väder och vi satt och stekte på malins baksida och jag fick lite färg i ansiktet allt och det känns underbart med tanke på att all min färg i ansiktet nästan hade försvunnit, så nu ser man lite fräshare ut. Och idag så gick vi hem till malin och såg på film och bara tog det lungt .       Nu ikväll har jag bara varit hemma och kollat på film med familjen min, Män som hatar kvinnor, den var faktiskt riktigt bra! Usch jag är sååå trött... har varit det är bra tag och egentligen skulle jag kunnat somnat mycket tidigare, men nej har inte tänkt på det. Men blir väl till att stänga av den hära mackapären nu och försöka sova.
Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0