this is the way it could bee, det är RANDOM.

det rullar på inget speciellt händer.     skolan.       brudarna, de fruktansvärt älskvärda brudarna.        chill.        måste ha mycket sömn annars blir jag tokigt, lampan släcks tio nästan alltid skoldag.        idag badade badkar, ansiktsmask, hårinpackning.        första läxan gjord, läsa i fysikboken.       nu hör jag martin stenmark på tv, jag bluundar.        Imorgon jävlar händer det grejer, rättaresagt Grönan.        Åh jag har en sådan här känsla inom mig. jag älskar att kyssas vill känna kärlek. men framför allt  vill jag känna allt förtillfället. jävlar i havet det var ett bra tag sedan. det där var inte ett dugg avslöjande!            tack för mig idag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0